Оригинал герба, 1787

Валки

 
гостиница Колос (05753) 5-1572 
Расписание автобусов

Валковский район

Керівництво РДА, г. Валки

Адреса: пл. 50-річчя Жовтня, 2 м.Валки Харківської обл., 63001 Тел.код: 057-53
   
П.І.Б. Посада Телефон
Нікітенко Олександр Анатолійович
Голова районної державної адміністрації 5-12-32
5-15-93
Бабенко Юрій Григорович
Перший заступник голови райдержадміністрації 5-14-44

Заступник голови райдержадміністрації 5-25-31

Заступник голови райдержадміністрації 5-14-02

Заступник голови райдержадміністрації -
Губська Ніна Борисівна Керівник апарату райдержадміністрації 5-39-62
Новосел Володимир Арсентійович
Начальник управління агропромислового розвитку 5-13-43
Білецька Катерина Михеївна Начальник управління економіки 5-25-68
Горошко Іван Васильович Начальник управління праці та соціального захисту населення 5-15-92
Мякшин Ольга  Іванівна                                              
Начальник фінансового управління
5-11-85

Державний реєстратор, Адміністратор дозвільного центру

Державний  реєстратор апарату Ільченко Людмила Іванівна
юридична адреса:м.Валки, площа 50-річчя Жовтня 2,
телефон: 5 10 84
Дні та часи прийому: понеділок – п’ятниця з 8 до 15 години.

працює від імені держави та відповідно до Закону Украни „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців” від  15 травня 2003 року № 755-ІУ.
Державний реєстратор здійснює реєстраційні дії з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців України – автоматизованій системі збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації про юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в формі виписок, витягів та довідок.



Державний адміністратор: Калембет Світлана Григорівна, тел 5 10 84
Юридична адреса: м. Валки, пл. 50-річчя Жовтня 2
Дні та часи прийому: понеділок - п’ятниця з 8.00 до15.00
     
Дозвільний центр Валківської РДА працює відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності.
                                                                                                                                                                                                                                                                                  
Основним завданням державного адміністратора є: надання суб'єктам господарювання вичерпної інформації щодо вимог та порядку одержання документів дозвільного характеру.   
 Прийняття від суб'єкта господарювання документів, необхідних для одержання документів дозвільного характеру, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним місцевим дозвільним органам.
 Здійснення контролю за додержанням посадовими особами місцевих та регіональних дозвільних органів строків розгляду, надання інформації щодо видачі, відмови у видачі, анулювання та переоформлення документів дозвільного характеру.
 Виконання інших завдань, передбачених чинним законодавством.
 Основними обов’язками державного адміністратора є: оптимізація  процесу видачі документів дозвільного характеру шляхом налагодження взаємодії  між  представниками місцевих дозвільних органів,  що беруть участь у роботі дозвільних центрів.
 Забезпечення видачі документів дозвільного характеру в разі звернення заявника безпосередньо до державного адміністратора.
Ведення документообігу та забезпечення обліку звернень суб'єктів господарювання до державних адміністраторів, представників місцевих (регіональних) дозвільних органів, що беруть участь у роботі дозвільного центру.
     

 

До уваги господарських товариств


 

Враховуючи те, що згідно зі статтями 24 та 52 Закону України «Про господарські товариства» розмір статутного фонду господарського товариства на момент його державної реєстрації є еквівалентним розміру мінімальної заробітної плати то необхідно врахувати, що відповідно до статті 55 Закону України «Про державний бюджет України на 2009 рік» з 1 січня 2009 року розмір мінімальної заробітної плати становить 605 гривень, з квітня 2009 року – 625 гривень, з 1 липня 2009 року – 630 гривень, з 1 жовтня 2009 року – 650 гривень та з 1 грудня 2009 року -669 гривень на місяць.

Організаційний відділ

Начальник Осман Лариса Миколаївна,                      тел 5 13 85
Головний спеціаліст Леванда Ольга Олександрівна

Юридична адреса: м. Валки, пл. 50-річчя Жовтня, 2


Відділ забезпечує формування  річного та квартальних планів  роботи райдержадміністрації , контролює їх виконання, організовує підготовку довідок, інформацій, інших узагальнюючих матеріалів з питань організаційної роботи, вивчення і узагальнення досвіду роботи райдержадміністрації та виконавчих органів місцевого самоврядування, узагальнює практику і досвід роботи органів місцевого самоврядування, їх взаємодії з місцевими органами виконавчої влади, здійснює організаційне забезпечення  проведення зборів активів, нарад, візитів офіційних делегацій, відзначення знаменних дат, інших масових заходів, здійснює організаційне забезпечення проведення апаратних нарад голови райдержадміністрації, засідань колегії, здійснює  їх протокольне оформлення, сприяє роботі виборчих комісій та виконавчим органам при підготовці і проведенні виборів, референдумів та опитувань населення; формує та передає до організаційного відділу обласної державної адміністрації щомісячні заходи, які проводитимуться райдержадміністрацією у наступному місяці, формує щотижневі заходи, які проводитимуться райдержадміністрацією на наступному тижні,організовує впровадження системи управління якістю в райдержадміністрації, організовує проведення внутрішніх та наглядових аудитів в апараті та структурних підрозділах райдержадміністрації відповідно до стандартів ISO 9001-200.

Управління агропромислового розвитку

Начальник управління Новосел Володимир Арсентійович, тел 5 13 43
Юридична адреса: м.Валки, вул. 1-го Травня,1


Дні прийому громадян: щовівторка, 9.00 - 12.00

Інформація щодо стану справ в
сільгосппідприємствах Валківського району

    Рослинництво

В районі ведеться посів пізніх культур. Посіяно соняшник  на площі 10,3 тис.га, в т.ч.   по пересіву – 2,8 тис.га,  соя  посіяна  на площі – 2,2 тис.га, 60% до  прогнозу; кукурудза  на зерно посіяна на площі – 6,0 тис.га  -88%; кукурудза на силос посіяна  на площі – 1,4 тис.га -56%.
Проведена  інвентаризація  насінницьких посівів озимих культур. З відведених 1870 га  загинуло  - 829 га, залишилось  - 1041 га  та 220 га переведено з  товарних в насінницькі, всього на  цей час в районі  відведено 1261 га насінницьких посівів озимої пшениці.

       Тваринництво

В сільськогосподарських підприємствах Валківського району утримується:
- великої рогатої худоби                    - 5837 гол.
        в т.ч.  корів                        - 1882 гол.
- свиней                            - 1949 гол.
Валовий надій за день                    - 29,8 тн
Середньодобовий надій на 1 фуражну корову    - 15,8 кг
Середня закупівельна ціна за 1 л молока        - 2,81 грн.

Стан готовності сільськогосподарської техніки:
Тракторів            - 328 штук
з них справних        - 311 штук   або  95%
Забезпеченість господарств:
-    дизельним паливом при потребі 740 тн, наявність 554 тн, що становить 75%.
-    бензином при потребі 235 тн, наявність  - 169 тн, що становить 72%.

На території району  задекларовано:
-  зернових   - 3780 тн
-  соняшнику – 1176 тн
Середня закупівельна ціна  на  зернові та технічні культури по району  становлять:
- озима пшениця група «А»  ІІІ кл.  - 880 грн/тн
                         група «Б» УІ кл.   - 865 грн/тн
- ячмінь  3 кл. (фуражний)        - 720 грн/тн
- кукурудза  3 кл. (фуражна)        - 1130 грн/тн
- соняшник                    - 2600 грн/тн
- соя                        - 2600 грн/тн


  Фітосанітарний контроль за розвитком шкідливих організмів і при виявленні їх вище ЕПШ проводяться захисні  заходи.
На 12 травня внесені грунтові гербіциди на площі близько 4000 га, страховими оброблено більше 1000 га, інсектициди застосовані на площі 50 га цукрових буряків.

Управління економіки

Начальник управління - Білецька Катерина Михеївна
 Юридична адреса м.Валки, пл.50-річчя Жовтня,2                  
 телефон    - (0-5753) 5-25-68

Управління відповідно до покладених на нього завдань:
  Аналізує стан і тенденції економічного і соціального розвитку району, бере участь у визначенні його пріоритетів, розробленні напрямів структурної та інвестиційної політики та готує пропозиції з цих питань.
Виконує роботи з прогнозування економічного і соціального розвитку району та підготовки його програм.
 Бере участь у розробленні проектів обласних та міжрегіональних програм та їх реалізації.
 Розробляє пропозиції до проектів районного бюджету, які стосуються економічного і соціального розвитку району, та подає їх на розгляд керівництву райдержадміністрації.
Бере участь у складанні необхідних для роботи балансів (фінансових, грошових доходів і витрат населення, ринку праці та розвитку трудових ресурсів, попиту і пропонування на основні види паливно-енергетичних ресурсів, промислової продукції та продовольства).
Бере участь у межах компетенції в підготовці пропозицій щодо забезпечення реалізації державної політики та вдосконалення порядку регулювання цін.
Сприяє створенню інфраструктури та умов для рівноправного  розвитку всіх форм господарювання та підприємництва на території району, надає консультаційну, інформаційну та іншу допомогу суб’єктам підприємницької діяльності.
Бере участь разом з іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації у реалізації районної зовнішньоекономічної політики.
Забезпечує у межах своїх повноважень захист економічних прав і законних інтересів суб’єктів господарювання.
Виконує в межах делегованих йому повноважень регуляторні та реєстраційно-дозвільні функції.
Організовує разом з іншими структурними підрозділами участь підприємств, установ та організацій району у виставково-ярмаркових заходах.
Бере участь у формуванні переліку об’єктів капітального будівництва, які потребують залучення коштів обласного та державного бюджетів.
 Розробляє та організовує реалізацію заходів, спрямованих  на нарощування інвестиційних ресурсів, створення сприятливого інвестиційного клімату в районі, у тому числі готує та подає пропозиції щодо інвестиційних проектів найважливіших природоохоронних об’єктів та об’єктів соціальної сфери.
Узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції управління, розробляє і подає на розгляд голові райдержадміністрації пропозиції щодо його вдосконалення.

Управління праці і соціального захисту населення

Управління праці та соціального захисту населення

Адреса: м. Валки, пл. 50-річча Жовтня, 2
тел.(0253) 5-15-92  факс (0253) 5-25-60
e-mail: upszval@kharkov.ukrtel.net

Начальник: Горошко Іван Васильович

Дні прийому громадян: щоденно.

Основні завдання управління:
    забезпечення у межах своїх повноважень дотримання законодавства про працю, охорону праці, зайнятість, загальнообов’язкове державне соціальне страхування, пенсійне забезпечення, соціальний захист населення;
    призначення та організація виплати пенсій, а після передачі функцій з призначення та виплати пенсій Пенсійному фонду – здійснення контролю за їх призначенням та виплатою;
    призначення та виплата соціальної допомоги, встановленої законодавством, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
    у межах своєї компетентності бере участь у здійсненні комплексних програм поліпшення обслуговування інвалідів, одиноких непрацездатних громадян, а також громадян похилого віку та сприяння всебічному розвитку соціального обслуговування за місцем їх проживання.

Служба у спавах дітей

Служба у справах дітей

Начальник служби Денисенко Людмила Володимирівна, тел 5 25 69
Юридична адреса: м.Валки, пл. 50-річчя Жовтня,2

Дні прийому громадян: щосереди, 8.00 - 12.00, 13.00-17.00

     Служба, відповідно до покладених на неї завдань:
   Організовує розроблення і здійснення на території району заходів, спрямованих на поліпшення становища дітей, їх фізичного, інтелектуального і духовного розвитку, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, запобігання вчинення дітьми правопорушень;
    Надає місцевим органам виконавчої влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності, громадським організаціям, громадянам у межах своїх повноважень практичну, методичну та консультаційну допомогу, у вирішенні питань щодо соціального захисту дітей і запобігання вчиненню ними правопорушень;
Оформляє документи на влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування під опіку, піклування, до прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу, сприяє усиновленню;
  Подає пропозиції до проектів районних програм, планів і прогнозів у частині соціального захисту, забезпечення прав, свобод і законних інтересів дітей;
   Забезпечує у межах своїх повноважень здійснення контролю за додержанням законодавства щодо соціального захисту дітей і запобігання вчиненню дітьми правопорушень;
  Здійснює контроль за умовами утримання і виховання  дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування у сім’ях опікунів, піклувальників, дитячих будинках сімейного типу, прийомних сім’ях;
 Разом із відповідними структурними підрозділами райдержадміністрацї готує статистичні та інформаційні матеріали про причини і умови ввчинення дітьми правопорушень, вивчає і  поширює міжнародний досвід з питань соціального захисту дітей, їх прав та інтересів;
  Надає організаційну і методичну допомогу навчально-виховним закладам, здійснює безпосередній контроль за станом виховної роботи з питань запобігання вчиненню дітьми правапорушень;
  Організовує і проводить разом з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, кримінальною міліцією у справах дітей заходи щодо соціального захисту дітей, виявлення причин, що зумовлюють дитячу бездоглядність та безпритульність, запобігання вчиненню дітьми правопорушень;
 Розробляє і подає на розгляд голові районної державної адміністрації пропозиції стосовно бюджетних асигнувань на виконання програм і  здійснення заходів щодо реалізації державної політики з питань дітей, спрямованої на подолання дитячої бездоглядності та безпритульності;
  Веде облік дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, усиновлених, влаштованих до прийомних сімей та дитячих будинків сімейного  типу;
Надає потенційним усиновлювачам, опікунам,, піклувальникам, батькам-вихователям, прийомним батькам інформацію про дітей, які перебувають на обліку в службі, і видає направленняна відвідування закладів з метою налагодження психологічного контакту з дитиною;
Готує акт обстеження умов проживання дитини та опис її майна, а також акт обстеження житлово-побутових умов потенційного опікуна,піклувальника;
Готує звіт про стан виховання, утримання та розвитку дітей в прийомних сім’ях та дитячих будинках сімейного типу;
Бере участь у процесі вибуття дітей із закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та закладів соціального захисту для дітей у сім’ї усиновлювачів, опікунів, піклувальників, до дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей;
Готує та подає в установленому порядку статистичну звітність;
Розглядає в установленому порядку звернення громадян;
Розглядає звернення власника підпиємства, установи, або організації усіх форм власності та надає письмовий дозвіл щодо звільнення працівника молодше 18 років. 

Фінансове управління



Адреса:м.Валки,пл.50-річчя Жовтня,2
Факс, телефон: (0253) 5-11-85
Електронна адреса:E-mail:fuvalki@rambler.ru
Начальник управління: Мякшин  Ольга Іванівна
Дні прийому громадян  щопонеділка  8.00 -12.00
Основні завдання управління:
-    забезпечення реалізації державної бюджетної політики та організація процесу формування та виконання місцевих бюджетів на території району;
-    підготовка проекту районного бюджету і подання на розгляд районній державній адміністрації;
-    розроблення пропозицій з удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат;
-    здійснення загальної організації та управління виконанням місцевих бюджетів району, координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.

Відділ культури і туризму

Відділ культури і туризму Валківської райдержадміністрації
 Адреса :63002 Харківська область, м.Валки,вул.К.Лібкнехта,5
 Тел./факс (05753) 5-18-03   E-mail:valkybuh@ mail.ru.
Начальник відділу: Шевченко Валентина Петрівна
Основні завдання відділу:
-   координація діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування району у формуванні та забезпечення реалізації державної політики у сферах культури, туризму ,захисту суспільної моралі, а також державної мовної політики на території району;
- сприяння створенню умов для  задоволення національно - культурних потреб громадян, збереження і популяризації культурних надбань українського народу, здійснення міжнародного співробітництва, що належать до компетенції відділу.
Дні прийому громадян: Понеділок: 13.00 год -17.00 год,четвер:8.00 год-12.00 год.

Валківська районна комунальна дитяча школа мистецтв
63002, Україна,Харківська обл., м. Валки, вул. Пушкіна, 1
Директор -  Ковальов Олександр Миколайович

Телефон: (25753) 5-11-09 Електронна адреса:  shkola-mustetstv@mail.ru.

Валківська  централізована бібліотечна система

- Комунальний заклад « Валківська центральна районна бібліотека »
- Центральна районна дитяча бібліотека
- 25 бібліотек – філій
63002, Україна,Харківська обл., м. Валки,вул. Лаптєвих ,21
Директор централізованої бібліотечної системи  - Сургай  Наталія Володимирівна
Телефон: (25753) 5-12-35 Електронна адреса:  <n_ surgay @ mail.ru.>
Районний комунальний заклад «Валківський краєзнавчий музей»
63002, Україна, Харківська обл., м. Валки, вул. К. Лібкнехта, 17
Директор - Поліщук Тамара Вікторівна, заслужений працівник культури України
тел.: (25753) 5-26-55   Email: Valki_museum@ukr.net

Комунальний заклад Валківський районний народний дім «Іскра»

63002, Україна, Харківська обл., м. Валки,пл.50- ти річчя Жовтня,4
Директор - Холодна Оксана Михайлівна

Телефон: (25753) 5-12-54,5 -15-04 Електронна адреса:  Viktoriya Khanina < Khanina_V@rfmbler.ru >.

Інспектор Державного технічного нагляду

Інспектор Державного технічного нагляду Ольховський Микола Іванович, тел 5 28 91
Юридична адреса м. Валки, вул. 1-го Травня, 1.

Станом на 13.05.2010
Проконтрольовано суму сплаченихї податків з колісних тракторів до місцевих Рад юридичними та фізичними особами на суму 16,6 тис. грн
Знято машин з обліку механізмів 24 шт
Видано свідоцтв про реєстрацію машин  47 шт
Проведено державних технічних оглядів машин  510 шт
Проведено перевірок машин під час проведення контрольних випусків на лінію 109
Видано керівникам підприємств Актів приписів по ууненню виявлених недоліків  26 шт
Заборонено експлуатацію технічно-несправних машин 19 шт
Переатестовано механізаторів і видано посвідчень тракториста-машиніста   28 шт
Грошові надходження за послуги, надані інспекцією Держтехнагляду   21,5 тис.грн

Відділ освіти




Начальник відділу освіти Шило Тамара Павлівна

Адреса: м. Валки, Харківська обл., вул. Карла Лібкнехта, 5
Телефон: 5-11-62
Факс: (05753)-5-11-62   
E-mail: valki_edu@kharkov.ukrtel.net
Сайт відділу освіти: valki-rvo.at.ua

Мережа навчальних закладів Валківського району
Загальноосвітні навчальні заклади:
1 – Валківський ліцей імені О. Масельського;
13 – ЗОШ І-ІІІ ст.;
4 – ЗОШ І-ІІ ст.

2 позашкільні установи:
- Будинок дитячої та юнацької  творчості.
- Районний центр туризму, краєзнавства, екскурсій, оздоровлення учнівської  молоді.
19 дошкільних навчальних закладів.

Про підготовку закладів освіти району
до нового 2009-2010 навчального року

Відповідно до наказу відділу освіти Валківської районної державної адміністрації від 07.07.2009 року № 74 «Про проведення районного етапу щорічного огляду-конкурсу на кращу підготовку навчальних закладів до нового 2009-2010 навчального року» та  з  метою активізації діяльності закладів освіти, педагогів, учнів та їх батьків у підготовці до нового 2009-2010 навчального року з 7 по 12 серпня 2009 року працівники відділу освіти разом з представниками райдержадміністрації, районної санітарної служби, пожежної інспекції, районної організації профспілки працівників освіти і науки України провели огляд-конкурс навчальних закладів з підготовки до роботи в новому навчальному році.
        У роботі робочої групи взяли участь  голови місцевих рад, представники місцевих господарств.
Огляд-конкурс проводився серед 18 загальноосвітніх шкіл, 19 дошкільних і 2 позашкільні заклади.
    Слід зазначити, що  заклади освіти в цілому провели належну роботу в рамках огляду-конкурсу: проведено поточний ремонт приміщень, оновлено куточки, відчутно поповнено методичну базу закладів, проведено благоустрій прилеглих територій.
    При проведенні огляду-конкурсу  приділялася увага поповненню, оновленню методичної бази закладів, насиченню інноваційного простору закладу, забезпеченню навчальних кабінетів та груп ДНЗ матеріалами для організації навчального процесу відповідно до сучасних вимог. Крім того, в рамках проведення огляду-конкурсу було проведено конкурс «Найкраща група ДНЗ».
    Спільними зусиллями педагогічних колективів, учнів, батьків, базових господарств, спонсорів в приміщеннях шкіл і котелень проведено поточний ремонт.
    Переклеєно шпалери, пофарбовано підлогу, вікна, відремонтовано стільці, парти. Проведено ремонти їдалень, спортивних залів та майданчиків.     Найкраще підготовлені до роботи в новому навчальному році Благодатненський «Ромашка», Перекіпський, Валківські ДНЗ «Берізка»,  «Веселка», Ков’язький «Ромашка», Баранівський, Олександрівський, Сидоренківський «Барвінок», Шарівський ДНЗ.
    Слід відзначити значний обсяг ремонтних робіт у Старомерчицькому ДНЗ «Золотий півник», а саме: закінчення капітального ремонту даху, обшивка фасаду будівлі пластиком і заміна надвірних дверей та вікон.
    У Старомерчицькій ЗОШ  І-ІІІ ст. завершені роботи з облаштування внутрішніх туалетів.
    Поновлена система опалення в Заміському ДНЗ, планується перевести заклад із сезонного на цілорічне функціонування.   
    Найкраще підготовлені до початку нового навчального року Валківський ліцей ім. О. Масельського, Сидоренківська, Високопільська, Олександрівська ЗОШ І-ІІІ ст. Всього на проведення ремонтних робіт в ході підготовки до нового на